Гібридне гостьове заняття-тренінг «Теоретико-практичні аспекти використання ігрових технологій з дітьми дошкільного віку у взаємодії закладу дошкільної освіти та сім’ї»

АвторНіна Соколовська

Гібридне гостьове заняття-тренінг «Теоретико-практичні аспекти використання ігрових технологій з дітьми дошкільного віку у взаємодії закладу дошкільної освіти та сім’ї»

На кафедрі теорії та методик дошкільної освіти відбулося гібридне гостьове заняття-тренінг на тему: «Теоретико-практичні аспекти використання ігрових технологій з дітьми дошкільного віку у взаємодії закладу дошкільної освіти та сім’ї», яке організували кандидат педагогічних наук, доцент, в.о. завідувача кафедри дошкільної освіти Ольга Мельникова, викладач кафедри дошкільної освіти в межах дисципліни «Педагогіка дошкільна з історією» Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини Ірина Найдюк та кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії та методик дошкільної освіти Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка Тетяна Бабюк. Для реалізації практичної частини та проведення тренінгу було запрошено директора закладу дошкільної освіти №1 «Ромашка» загального розвитку Христинівської міської ради Черкаської області Жанну Царук.

Заняття проходило у змішаному форматі. Учасники заходу – здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта та викладачі кафедри теорії та методик дошкільної освіти К-ПНУ, здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальностей 012 Дошкільна освіта та 016 Спеціальна освіта, викладачі факультету дошкільної та спеціальної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.

Упродовж заняття на здобувачів вищої освіти чекали різні форми роботи. Тетяна Бабюк розповіла про роль ігрових технологій у розвитку дітей дошкільного віку в межах співпраці закладу дошкільної освіти та сім’ї.

Ірина Найдюк розкрила питання гри як засобу соціалізації дітей дошкільного віку і запропонувала студентам попрацювати в групах з картками. Суть завдання полягала в тому, щоб детально продумати та описати ситуації, зображені на картках, і дати відповіді на низку питань.

Родзинкою заняття стала презентація авторських ігор та методик для розвитку критичного мислення у дошкільнят, у тому числі й дітей з особливими освітніми потребами, розроблених директором закладу дошкільної освіти Жанною Царук. Під час тренінгу Жанна Іванівна поділилася зі здобувачами освіти та викладачами не лише теоретичними аспектами розроблених методик, а і надала можливість попрацювати з наочними матеріалами розроблених нею ігор та продемонструвала елементи практичної роботи вихователя з представленими іграшками («Тетріс-квадрат на 9 штирях», «Куб сома», «Чарівний метелик», «Логокуб»).

По завершенню заняття відбулася рефлексія, під час якої учасники поділилися своїми емоціями та думками, наголосили на значущості таких занять для професійного розвитку майбутніх фахівців закладів освіти.

Кафедра теорії та методик дошкільної освіти

Про автора

Ніна Соколовська editor

провідний фахівець навчальної лабораторії обчислювальної техніки №11