Ірина Найдюк розкрила питання гри як засобу соціалізації дітей дошкільного віку і запропонувала студентам попрацювати в групах з картками. Суть завдання полягала в тому, щоб детально продумати та описати ситуації, зображені на картках, і дати відповіді на низку питань.
Родзинкою заняття стала презентація авторських ігор та методик для розвитку критичного мислення у дошкільнят, у тому числі й дітей з особливими освітніми потребами, розроблених директором закладу дошкільної освіти Жанною Царук. Під час тренінгу Жанна Іванівна поділилася зі здобувачами освіти та викладачами не лише теоретичними аспектами розроблених методик, а і надала можливість попрацювати з наочними матеріалами розроблених нею ігор та продемонструвала елементи практичної роботи вихователя з представленими іграшками («Тетріс-квадрат на 9 штирях», «Куб сома», «Чарівний метелик», «Логокуб»).
По завершенню заняття відбулася рефлексія, під час якої учасники поділилися своїми емоціями та думками, наголосили на значущості таких занять для професійного розвитку майбутніх фахівців закладів освіти.
Кафедра теорії та методик дошкільної освіти
Про автора