Співпраця кафедри теорії та методик дошкільної освіти з педагогами закладів дошкільної освіти Дунаєвецької міської та Солобковецької сільської ТГ

АвторНіна Соколовська

Співпраця кафедри теорії та методик дошкільної освіти з педагогами закладів дошкільної освіти Дунаєвецької міської та Солобковецької сільської ТГ

03 листопада в межах листопадового марафону освітніх практик та інноваційних ідей та в межах співпраці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка з Центром професійного розвитку педагогічних працівників Дунаєвецької міської ради відбулася зустріч кандидата педагогічних наук, старшого викладача кафедри теорії та методик дошкільної освіти Іванни Пукас із педагогами закладів дошкільної освіти Дунаєвецької міської та Солобковецької сільської ТГ. Педагоги обговорили актуальні питання благополуччя дітей і педагогів в умовах надзвичайних ситуацій, оскільки забезпечення їхнього благополуччя в закладах освіти в умовах надзвичайних ситуацій є одним із провідних завдань педагогічної діяльності, вирішення якого потребує цілеспрямованої, екосистемної, практико зорієнтованої та метапредметної підготовки педагогів закладів дошкільної освіти.

Усі учасники активно брали участь в обговореннях та ділилися власним досвідом підтримки благополуччя, оскільки саме наші почуття та емоції впливають на всіх людей довкола. Це особливо помітно, коли людина має певну владу чи вплив, як-от педагог, емоційний стан якого може впливати на емоційний стан дітей, їхні академічні досягнення та процес взаємодії з ними.

Варто зазначити, що ефективним способом задоволення психосоціальних потреб дітей, які проживають складний життєвий досвід (війну, насильство, вимушений переїзд тощо) є саме ігрові взаємодії. Оскільки імплементація гри в освітній процес сприяє ефективному навчанню та всебічному розвитку дітей, а також підвищує шанси зберегти психічне здоров’я та психосоціальне благополуччя, коли вони зіштовхуються з життєвими труднощами. Гра допомагає дітям розпізнавати власні емоції, виражати їх і вибудовувати позитивні стосунки з однолітками, членами родини тощо. Також це допомагає їм справлятися із занепокоєнням, концентруватися і зосереджуватися на тому, що для них важливо.

Кафедра теорії та методик дошкільної освіти

Про автора

Ніна Соколовська editor

провідний фахівець навчальної лабораторії обчислювальної техніки №11