Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка
21 травня 2020 року відбулася міжвузівська онлайн-конференція «Україно моя вишивана: етнокультурний та освітньо-виховний потенціал української вишиванки
Детальніше на сайті кафедри теорії та методик дошкільної освіти
Детальніше на сайті кафедри теорії та методик початкової освіти
З графіком захисту курсових робіт можна ознайомитися в меню Освітній процес –> Захист курсових робіт або за посиланням.
Міністерство освіти і науки надало закладам вищої освіти рекомендації щодо організації поточного, семестрового контролю та атестації студентів із застосуванням дистанційних технологій навчання.
Відповідний лист підписаний заступником міністра Єгором Стадним.
Пропонуємо перелік найбільш значних подій минулого тижня, що відбулись в українській освіті
Переглянути РОЗКЛАД
Лист Міністерства освіти і науки України № 1/9-250 від 14.05.2020 “Деякі питання проведення ЄВІ/ЄФВВ”
Відкрити додаток 1 до протоколу №3 засідання Комісії з питань академічної доброчесності Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка від 14 травня 2020 року
Ознайомитися з Наказом № 39-ОД від 08.05.2020 р. можна за посиланням
Навчання вдома: практичні поради для вчителів від психологині Світлани Ройз https://nus.org.ua/articles/navchannya-vdoma-praktychniporady-dlya-vchyteliv-vid-psyhologyni-svitlany-rojz/
Як технічно організувати дистанційне навчання — покрокова інструкція https://nus.org.ua/articles/yak-tehnichno-organizuvatydystantsijne-navchannya-pokrokova-instruktsiya/
35 інструментів для дистанційного навчання — добірка НУШ https://nus.org.ua/articles/30-instrumentv-dlyadystantsijnogo-navchannya-dobirka-nush/
Практики та підходи до дистанційного навчання — рекомендації для вчителів https://nus.org.ua/articles/praktyky-ta-pidhody-dodystantsijnogo-navchannya-rekomendatsiyi-dlyavchyteliv/
Чотири сервіси, які допоможуть організувати дистанційне навчання https://nus.org.ua/articles/chotyry-servisy-yakidopomozhut-organizuvaty-dystantsijne-navchannya/
Як працювати в Google-клас: покрокова інструкція https://nus.org.ua/articles/yak-pratsyuvaty-v-google-klaspokrokova-instruktsiya/
Як використовувати YouTube у дистанційному навчанні https://nus.org.ua/articles/yak-vykorystovuvaty-youtube-udystantsijnijnomu-navchanni/
Як розробити дистанційний урок для 1-2 класів — інструкція від учительки https://nus.org.ua/articles/yak-rozrobyty-dystantsijnyjurok-dlya-1-2-klasiv-instruktsiya-vid-vchytelky/
Дистанційне навчання в 3-4 класах: інструкції, приклади уроків та комунікації з батьками https://nus.org.ua/articles/dystantsijne-navchannya-v-3- 4-klasi-instruktsiyi-pryklady-urokiv-ta-komunikatsiyi-zbatkamy/
10 лайфхаків для вчителів і порада батькам – вчителька математики про дистанційне навчання https://nus.org.ua/articles/10-lajfhakiv-dlya-vchyteliv-iporada-batkam-vchytelka-matematyky-pro-dystantsijnenavchannya/
Як організувати дистанційне навчання для дітей з ООП. Досвід учителів https://nus.org.ua/articles/yak-organizuvaty-dystantsijnenavchannya-dlya-ditej-z-oop-dosvid-vchyteliv/
Дистанційне навчання: як зацікавити учнів — поради від учительки https://nus.org.ua/articles/dystantsine-navchannya-yakzatsikavyty-uchniv-porady-vid-uchytelky/
Освіта після пандемії. Тренди майбутнього шкільної освіти https://nus.org.ua/view/osvita-pislya-pandemiyi-chastyna2-trendy-majbutnogo-shkilnoyi-osvity/