Нова українська школа: від теорії до практики

АвторНіна Соколовська

Нова українська школа: від теорії до практики

Нова українська школа – це школа для життя у ХХІ столітті. Основна ідея нової школи полягає в тому, щоб перейти від школи знань до школи компетентностей, які включають знання, уміння та ставлення, засновані на ціннісній платформі. НУШ – це школа, до якої приємно ходити учням. Тут прислухаються до їхньої думки, вчать критично мислити, не боятись висловлювати власну думку та бути відповідальними громадянами.

Сьогодні освіта все більше починає усвідомлюватися нашим суспільством як сфера інвестицій у людину, у краще майбутнє держави. Концепція реформування української школи закладає докорінно нові підходи до освітнього процесу, пропонуючи педагогам переорієнтувати увагу на формування компетентностей учнів, відійшовши від традиційних методик простого передавання знань. Мета НУШ – виховати інноватора та громадянина, який вміє ухвалювати відповідальні рішення та дотримується прав людини.

Працівниками читального залу педагогічного факультету Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка організовано тематичну книжкову виставку «Нова українська школа: від теорії до практики» Навчально-методична література представлена п’ятьма розділами.

У першому розділі – «Методичне забезпечення Нової української школи» демонструється методична література по НУШ.

Другий розділ представлений шкільними підручниками та методичними виданнями для 1 класу, які використовують у своїй роботі вчителі початкових класів.

Третій розділ знайомить з підручниками та навчальними посібниками для 2 класу.

Четвертий розділ експонує навчально-методичні видання для 3 класу.

П’ятий розділ знайомить з шкільними та методичними посібниками для 4 класу.

На виставці представлено навчально-методичні посібники, підручники, типові освітні програми та методичні рекомендації для закладів загальної середньої освіти, які відповідають Концепції Нової української школи та Державному стандарту початкової освіти. Видання висвітлюють особливості реформування початкової школи, методичні поради та практичні завдання щодо компетентнісно-інтегрованого підходу й навчання молодших школярів, науково-теоретичне обґрунтування нових понять. Підручники Нової української школи побудовані за принципами інтеграції, критичного мислення, педагогіки партнерства.

Експонована література знаходиться у книгозбірні читального залу педагогічного факультету. Всі бажаючі можуть завітати та детально ознайомитися з виданнями.

Т. В. Сологуб,
завідувач сектору читального залу педагогічного факультет

Про автора

Ніна Соколовська editor

провідний фахівець навчальної лабораторії обчислювальної техніки №11