Кам’янець-Подільський коледж культури і мистецтв впродовж багатьох років на основі Установчого договору від 27.02.2002 року тісно співпрацює з кафедрою музичного мистецтва Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка у питаннях поглиблення практичної спрямованості підготовки вчителів музичного мистецтва та підвищення їх кваліфікації.
Варто зазначити, що в процесі співпраці випускова кафедра музичного мистецтва зарекомендувала себе як надійний партнер, здатний швидко реагувати на сучасні суспільні виклики та попит у забезпеченні коледжу висококваліфікованими фахівцями різних років випуску.
13 грудня 2019 року в приміщенні Кам’янець-Подільського коледжу культури і мистецтв відбувся круглий стіл з проблеми підготовки вчителів музичного мистецтва: «Сучасна мистецька освіта: від теорії до практики». У ньому взяли участь Маринін Іван Григорович – кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри музичного мистецтва Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Нижник Сергій Володимирович – директор Кам’янець-Подільського коледжу культури і мистецтв та випускники університету, а нині провідні фахівці коледжу: Червоногородський Ігор Іванович – заступник директора Кам’янець-Подільського коледжу культури і мистецтв; Пшинешнюк Степан Степанович – голова циклової комісії музичного мистецтва естради, викладач класу акордеона, концертмейстер вищої категорії; Нелюбова Тетяна Борисівна – голова циклової комісії фортепіано та концертмейстерства, викладач І категорії класу фортепіано, концертмейстер вищої категорії; Мартинюк Ольга Володимирівна – викладач хорових та теоретичних дисциплін, спеціаліст І категорії.
Учасники круглого столу висловили думку про якість освітніх програм бакалавра і магістра та їх реалізації в навчальному процесі вишу. Зокрема, зазначили, що освітні компоненти програм дозволили досягнути очікуваних результатів навчання та формування загальних і фахових компетентностей. Окреслили позитивні наслідки змін в освітньо-професійних програмах, зокрема збільшено кількість годин на навчальні дисципліни: основний музичний інструмент та концертмейстерський клас, оркестровий клас, педагогічну практику, методику навчання гри на музичному інструменті тощо.
Зовнішні стейкхолдери освітніх програм університету проявили зацікавленість у якісній підготовці фахівців закладом вищої освіти, озвучили пропозиції щодо покращення практичної підготовки здобувачів вищої освіти зі спеціальності 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) та набуття ними необхідних компетенцій для опанування інноваціями в мистецько-освітній практиці, а також обмінялися думками щодо нещодавніх змін, внесених до Закону про Вищу освіту.
Маринін І.Г., доцент кафедри музичного мистецтва
Про автора