24 вересня здобувачі вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта й викладачі кафедри теорії та методик дошкільної освіти К-ПНУ прослухали гостьову лекцію «Інклюзивна освіта засобами музичного мистецтва». Лектор – доцент Харківського національного педагогічного університету імені Г.С.Сковороди, ігромайстер, поет та композитор Микола Шуть.
Микола Миколайович – член ліги композиторів України, автор більше 600 віршів, близько 200 музичних ігор, більше 100 ігрових програм і багатьох ігрових проєктів. Також він займається активною просвітницькою діяльністю, проводить семінари й майстеркласи з впровадження ігрових технологій в університетах, коледжах, школах, закладах дошкільної освіти, установах позашкільної освіти та культури, центрах соціальної роботи і центрах реабілітації.
Микола Шуть є лауреатом низки міжнародних та всеукраїнських конкурсів, серед яких: лауреат ХІ Міжнародного фестивалю «Учитель року 2006» в номінації «За майстерність у проведенні майстер-класу», дипломант Всеукраїнського конкурсу дитячих композиторів ім. В.Косенка, лауреат Всеукраїнських конкурсів ігротехніків та ігромайстерності (1994, 1998, 2001, 2003), володар Гран-прі Всеукраїнського відкритого конкурсу композиторів «Журавлиний ключ», лауреат Всеукраїнського конкурсу дитячих композиторів «Подаруй дітям пісню».
Його науково-методичні пошуки відображені в більш ніж 70 наукових публікаціях, статтях та книгах. Серед них: 6 нотних збірок пісень і музичних ігор, 10 книг, 16 музичних альбомів.
Під час лекції висвітлили питання, що стосувалися музичної терапії, яка посідає важливе місце в системі психокорекційної допомоги дітям з особливими освітніми потребами. Це метод, який використовує музику як засіб мобілізації інтелектуальних, емоційних, рухових, мовленнєвих та інших функціональних можливостей організму дитини з психофізичними порушеннями.
Лекція викликала жвавий інтерес з боку здобувачів вищої освіти та викладачів. Обговорення проблем, порушених під час зустрічі, сприятиме формуванню професійних навичок майбутніх вихователів, необхідних для роботи в умовах інклюзивної освіти.
Кафедра теорії та методик дошкільної освіти
Про автора