logo

ВІДБУВСЯ СЕМІНАР

НА ШЛЯХУ ПАРТНЕРСЬКОЇ ВЗАЄМОДІЇ

Викладачі педагогічного факультету – Бахмат Наталія Валеріївна, доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри теорії та методик початкової освіти, заступник декана з наукової роботи та інформатизації навчального процесу; Каньоса Н. Г., кандидат психологічних наук, доцент; Ватаманюк Г. П., кандидат педагогічних наук, старший викладач; Олійник О. М., асистент (кафедра теорії та методик дошкільної освіти) – взяли участь у роботі міського теоретико-практичного семінару для керівників закладів дошкільної освіти на тему: «Формування нового освітнього простору закладу дошкільної освіти в умовах реформи НУШ», який відбувся 29 листопада на базі закладу дошкільної освіти №21 «Золота рибка» (завідувач Людмила Кирик).

Участь у роботі майстер-класу «Ігрові технології в сучасних дошкільних установах», який провів кандидат педагогічних наук, доцент кафедри музично-естетичних та художніх технологій факультету дошкільної освіти ХНПУ імені Г.С. Сковороди, лауреат міжнародних і Всеукраїнських конкурсів та фестивалів композиторів, педагогів, ігромайстерності Шуть Микола Миколайович, дала змогу по-новому усвідомити організацію освітнього процесу сучасного закладу дошкільної освіти, отримати досвід позитивної ігрової взаємодії, відчути себе справжніми ігромайстрами, наповнитися життєдайним потоком енергії та гарного настрою.

Ознайомившись із освітнім простором закладу, як важливим складником ефективної підготовки дитини до самостійного життя, та відвідавши показові заняття з різних розділів програми, науковці відзначили високий рівень організації освітнього процесу і професійної майстерності педагогічного колективу закладу, підготовки вихованців до навчання в школі.

Учасники семінару переконані, що саме на шляху партнерської взаємодії науковців і практиків можливо ефективно реалізувати завдання формування нового освітнього простору закладу дошкільної освіти в умовах реформи НУШ.

Ватаманюк Г.П., кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри теорії та методик дошкільної освіти


Обсуждение закрыто.