Березіна Інна Вікторівна

Березіна Інна Вікторівна – художник-педагог, мистецтвознавець, кандидат архітектури, доцент кафедри образотворчого і декоративно-прикладного мистецтва та реставрації творів мистецтва Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Нар. 18 липня 1972 року в Кам’янці-Подільському. З 22 квітня 2009 року – член Національної спілки краєзнавців України, з 22 лютого 2010 року – член Національної спілки архітекторів України. Дисертацію захистила у 2007 році на спеціалізованій вченій раді Національної академії образотворчого мистецтва та архітектури на тему «Архітектурна спадщина України у творчості Наполеона Орди: іконографія та принципи використання» на здобуття наукового ступеня кандидата архітектури зі спеціальності 18.00.01 – Теорія архітектури, реставрація пам’яток архітектури. За результатами дослідження у 2009 році опублікувала монографію; протягом 2008–2015 рр. відбулися персональні виставки-експозиції візуального ряду «Архітектурна спадщина України в творчості Наполеона Орди. Принципи використання іконографічних творів Наполеона Орди в історико-архітектурній науці, пам’яткоохоронній та реставраційній сферах» у конференц-залі НІАЗ «Кам’янець» (м. Кам’янець-Подільський), Національному заповіднику «Замки Тернопілля» (м. Збараж, м. Тернопіль), Управлінні регіонального розвитку містобудування, архітектури та будівництва Хмельницької облдержадміністрації (м. Хмельницький), Управлінні туризму та промоції Луцької міської ради (м. Луцьк).

Викладає курси мистецтвознавчого спрямування: «Історія зарубіжного мистецтва», «Історія архітектури», «Актуальні проблеми сучасного мистецтвознавства», «Сучасні напрямки розвитку світового та українського образотворчого мистецтва», «Методика викладання образотворчого мистецтва у вищій школі», «Міфологія», «Основи музейної справи», «Основи наукових досліджень». Коло наукових інтересів І. В. Березіної включає дослідження питань реставрації та охорони об’єктів зодчества на українських теренах, принципів використання графічних і живописних іконографічних джерел у справі ревіталізації пам’яток архітектури, а також методичних аспектів впровадження новітніх мистецтвознавчих тенденцій у навчальний процес загальноосвітніх і вищих навчальних закладів.